بررسی شخصیت‌های بازی Tekken – قسمت اول
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 10 آذر 1391
نویسنده : داني

یکی از چهار شخصیت سری تیکن است که در همه‌ی قسمت‌های این سری حضور داشته. او یک امریکایی است که در مبارزات یک به یک تبحر دارد. او در زمانی دشمن Kuma بوده است اما پس از مبارزه با کازویا که آن مسابقه مساوی تمام شد، شدت دشمنی‌اش با Kuma کاهش یافت و به تمرین برای شکست کازویا پرداخت. او برای شرکت در اولین قسمت از تورنمنت “تیکن” وقت خودش را به مسافرت پرداخت تا بهترین مکان برای تمرین را بیابد. زیرا او خبر داشت که تنها کسی که قدرت و تکنیکش با او همسان است کازویا است و برای پیشی گرفتن از وی به این کار پرداخت. او بعد از شکست خوردن در ۳ تورنمنت پیاپی به الکل روی می‌‌آورد اما بعد از خبر دار شدن از تورنمنت جدید به تمرین می‌پردازد؛ چرا که او بسیار هیجان‌زده بود که می‌خواهد پس از ۲۰ سال دوباره با دشمن قدیمی اش کازویا و Kuma به مبارزه بپردازد. او در راه مسابقه تصادف می‌کند و سر وقت به مبارزه نمیرسد. او در مسابقه به کوما می‌بازد اما در آخرین تورنمنت این مسابقه تکرار می‌شود و Paul به طرز فجیعی این خرس را از دور میدان رقابت خارج می‌کند.

Eddy Gordo


Eddy Gordo، یک شخصیت برزیلی است که در سری بازی‌های تیکن توسط Namco Bandai به دنیای گیم وارد شده است. او اولین نقش خود را در تیکن ۳ که برای دستگاه‌های آرکید ساخته شده بود انجام داد اما در یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۸ که این بازی برای کنسول PlayStation پورت شده بود نیز حضور داشت. شغل پدر وی مبارزه با کارتل برزیلی بود و پدر او نیز در حین انجام یکی از ماموریت هایش کشته می‌شود و با اخرین نفس هایش به “ادی” میگوید: “به دروغت و کارهایت اعتراف کن و به زندان برو، انجا امن تر از دنیای بیرون است”.
ادی هم به حرف پدرش گوش میدهد، و به خاطر هیچ چیز خودش را مجرم معرفی می‌کند و به زندان میرود تا قاتل پدرش را پیدا کند. اما زندگی در زندان برای او مانند جهنم بود. پس از مدتی وی فردی را در زندان می‌بیند که پیر است و نامش Ho Chi Myong است اما فنون رزمی را با قدرتی فوق العاده اجرا می‌کند که نام تکنیکش را Capoeira نامیده بود. ادی هم با وی به مدت هشت سال به تمرین می‌پردازد تا زمانی که ادی به یک استاد در کارش تبدیل می‌شود. ادی بعد از مدتی در مورد مسابقه “مشت آهنی” با خبر می‌شود و تصمیم به وارد شدن به این تورنمنت می‌گیرد. Christie Monteiro نوه Capoeira است، Capoeira بعد از مدتی به دلیل اتفاقاتی به زندان می‌افتد و ادی به او قول می‌دهد که تمام فنونی را که یاد گرفته است را به نوه‌اش کریستی یاد بدهد. ادی تمامی فنون را به کریستی یاد می‌دهد اما بعدها ادی به طور عجیبی ناپدید شد و کریستی به خاطر گرفتن انتقام پدرش از کسانی که او را به زندان فرستاندند و پیدا کردن ادی وارد مسابقه مشت اهنین ۴ می‌شود اما بازهم ادی را پیدا نمی‌کند. هیچکس از ادی خبر نداشت تا اینکه ما شاهد حضور وی در “تیکن تگ تورنمنت ۲″ بودیم.

Yoshimitsu


یوشی یک شخصیت دیگر از سری بازی‌های تیکن است که اولین حضورش در اولین قسمت از این سری در سال ۱۹۹۴ بوده است. او به خاطر ظاهر و سلاح‌هایی که استفاده می‌کند در میان مردم معروف شده است. همیچین او اولین شخصی بود که در این سری از بازی‌ها استفاده از سلاح را داشته است. به جز او کونیمیتسو هم این اجازه را دارد. او همچنین در چهار قسمت اول بازی‌های Soulcalibur حضور داشته است. سبک مبارزه او مانجی و نینجوستو است.
یوشی بر خلاف ظاهرش بسیار مهربان است و اعتقاد دارد هیچکس در دنیا نباید فقیر باشد و به همین دلیل او با گروهش به تورنمنت اول این سری می‌روند و وظیفه وی دزدیدن جایزه‌ای بود که برای نفر اول تورنمنت تعیین شده بود. او پس از مدتی متوجه می‌شود که گانریو روی به کار های خلاف آورده است و دارد اداب و رسوم Yokozuna که پایه این سبک را نهاده است زیر پا می‌گذارد. سپس وی به مبارزه با گانریو می‌پردازد و او را شکست می‌دهد. بعد از این مسابقه او به پایگاه دکتر Boskonovitch می‌رود زیرا او در مسابقه‌اش بازوی راستش را از دست میدهد و از دکتر خواهان بر طرف کردن مشکلش است که دکتر دست مکانیکی برای وی درست می‌کند. بعد مدتی یوشی متوجه می‌شود که دکتر بوسکنووئیچ توسط Mishima Zaibatsu دزدیده شده است؛ پس او به دومین تورنمنت مشت آهنین می‌پیوندد تا دکتر را نجات دهد. در این میان Kunimitsu بازگشته تا یوشی را شکست دهد و نسل نینجاهای مانجی را را منقرض کند اما یوشی Kunimitsu را هم از سر راهش بر می‌دارد. یوشی بعد از اینکه متوجه مکان دکتر می‌شود از تورنمنت جدا شده و به سراغ دکتر می‌رود تا وی را نجات دهد. بعد از همه این اتفاق‌ها درگیری شدیدی بین قبیله مانجی با Zaibatsu شکل می‌گیرد.

منبع:dbazinews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نقدبازي هااخباربازي ها
برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد
آخرین مطالب